Feedback geven of bedenkingen formuleren? Lees misschien eerst deze disclaimer of Over deze blog.
Onderstaand een overzicht van door mij samengevatte en vertaalde artikels waarbij wetenschappelijke inzichten aan bod komen in het kader van digitaal, online, flipped, multimedia, blended, ... leren/lesgeven
Vier kernuitdagingen bij het vorm geven van blended leren (flexibiliteit, interactie, emotioneel leerklimaat, ondersteunen leerproces)
Over de positieve effecten en bedenkingen bij opgenomen lessen, op aanwezigheid in de lessen maar ook op leerprestaties
Over het positieve effect van het gebruik van quizzes in blended leervormen
Over motivatie en cognitieve belasting bij flipped classrooms
Negen manieren om cognitieve belasting te verminderen bij multimedialeren
Hoe studenten betere feedback geven gebruik makend van technologie
Gebruiken studenten optionele online testen wel (effectief)?
Het inzetten van videomateriaal om verpleegkundige interventies aan te leren
Onderstaand een overzicht van door mij samengevatte en vertaalde artikels waarbij wetenschappelijke inzichten aan bod komen in het kader van digitaal, online, flipped, multimedia, blended, ... leren/lesgeven
Vier kernuitdagingen bij het vorm geven van blended leren (flexibiliteit, interactie, emotioneel leerklimaat, ondersteunen leerproces)
Over de positieve effecten en bedenkingen bij opgenomen lessen, op aanwezigheid in de lessen maar ook op leerprestaties
Over het positieve effect van het gebruik van quizzes in blended leervormen
Over motivatie en cognitieve belasting bij flipped classrooms
Negen manieren om cognitieve belasting te verminderen bij multimedialeren
Hoe studenten betere feedback geven gebruik makend van technologie
Gebruiken studenten optionele online testen wel (effectief)?
Het inzetten van videomateriaal om verpleegkundige interventies aan te leren
Reacties
Een reactie posten